Na 20 jaar werkzaam te zijn in de civiele techniek heb ik een schat aan werkervaring op gedaan.
In 2000 ben ik begonnen als calculator bij Bruil Ede. Na een jaar kosten ervaring op te hebben gedaan ben ik door gestroomd naar assistent uitvoerder.
In deze periode had ik kleine regionale werken onder mijn hoede op de Veluwe.
In 2004 werd ik projectbegeleider/werkvoorbereider op de reconstructie A28 bij de Wijk.
Aansluitend in 2005 projectbegeleider/projectbegeleider op mij eerste integrale werk, aanleg spitsstroken en geluidsschermen A28 Zwolle.
In de periode 2006 tot en met 2009 heb ik diverse provinciale en Rijkswaterstaat onderhoudscontracten uitgevoerd.
In deze periode (2008) werd Bruil Ede overgenomen door KWS Infra.
KWS en Bruil namen samen spoedproject D van Rijkswaterstaat aan. Dit was het verbreden van de A1 en A6 bij Muiderberg, verdubbelen van de wisselbaan en het aanleggen van spitsstroken op de A1 in 't Gooi. In dit integrale werk begon ik in de rol van uitvoerder en maakte de stap naar hoofduitvoerder voor de bouw van de geluidsschermen in 2013.
In 2013 ben ik gestart als projectleider op project SAAone. Dat was een DBFM contract voor het aanleggen van de A9-A1-A6 tussen Diemen en Almere. Afgelopen zomer hebben we daar het laatste gedeelte van af kunnen bouwen en is het project na 7 jaar bouwen geheel gereed.
De N200 in Halfweg heb ik in 2019 en 2020 uitgevoerd als disciplineleider grond en wegen.
In september 2020 ben ik begonnen mijn eigen onderneming op te zetten en in februari 2021 was het zover om VB Infra officieel te starten.
Mijn eerst werk met VB Infra was voor Boskalis als projectleider op Project OFOR in Zwolle.
In Zwolle heeft Boskalis een ondergrondse fietsenstalling gebouwd en de terrein inrichting bovengronds heb ik begeleidt.
In juni 2021 ben ik voor Velosolutions aangehaakt als projectleider bij het Bouwteam voor Skills Garden in Veendam.
Hier heeft Velosolutions een Pumptrack gebouwd waarvoor ik de voorbereiding en uitvoering op mij heb genomen.